Rabu, 1 Jun 2011

im in a S _ _ _ _ mood...

Assalamualaikum...
dah beberapa hari ni bos tak da...
meting + cuti...so kau mmg tak da keja...
keja aku kembangkan vontot dok depan komputer...
mood hari ni layan cerita hantu kat internet...
ada yang seram jugak...
nak-nak pulak ada member yang ajak g tengok rumah banglo berhantu...
gilerrrrr....
dulu leh lah beb...sekarang semangat aku cepat down...
huhuhu sebab pengalaman tu kan...
tu yang semangat hilang mendadak tu....
bila bace citer kat internet pon aku macam dapat rasa hantu tu ada bawah meja aku ni...
tapi still gigih bace jugak...
hahahahaha...
byak lagi tempat hantu aku nk bce...
esok smbung lagi citer...
urmm...nak mintak maaf ni...
dekat Iffah dengan Kak Bedah...
tak pasal-pasal jer diaorang ni kena teman aku g tandas...
aku takot lah pulak nk g sorang-sorang...
neway time kasih yer....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan