Khamis, 9 Jun 2011

Apa nak jadi??....

Assalamualaikum....
adeii ai...apa lah nak jadi dengan ank muda MELAYU jaman sekarang ni...
jap sebelum tu...Astrafirullahalazimm....ni aku ucap sambil mengeleng ni...
sesuci hati ku dalam keadaan aku berpuasa ganti dan sunat hari khamis dan juga sunat bulan rejab ni...
sekali lagi aku hilangkan boring aku dengan membelek blog2 blogger...
aku terkejut...nama punya lah best...tapi....urmmm aku tak berani nak nilai....
lepas cerita tentang tak da TUTTT....(Very2 sensitif tu)...
ni al-kisah B_ _ _ _ _ _ M _ _ _ _......
Adoii ai....kesian kan...
aku pon dok kenang diri aku, kalau jaman sekarang ni macam ni....
jaman anak2 aku nanti lagu mana eh???
Ok sekarang aku kena lah bermuhasabah diri kan...
sedari kekhilafan diri...
"Dunia dah tua, ibarat sorang nenek dah bongkok 3....
bila-bila ja kiamat akan tiba...
tanda nya sudah mula....
sedarlah kita semua..".(Peringatan ni untuk diri aku jugak)....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan