Khamis, 16 Jun 2011

KL Gengster

Assalamualaikum...
Setelah sekian lama saya tak tengok wayang...
agak lama jugak...
Last tengok wayang cerita "Hantu Kak Limah Balik Rumah"
9 Disember 2010......huhuhu lama tak saya tak tengok wayang...
setelah di tolak, tambah, bahagi dan darap...
akhirnya aku dapat tengok jugak secara rahsia...
ni berkat kerjasama bakal adik ipar saya...
walau pon pergi 2 orang ja tapi aku stil boleh tunjukkan perangai buruk saya...
gelak kuat-kuat bila part lawak keluar...
AMBIKKK Ko.......
Citer dia memang best walaupun saya tengok wayang ni agak lewat...
masuk wayang pukul 9.50 PM dan keluar dalam 11.20 PM
sampai rumah 12.00 PM...esok tu kena bangun pagi sebab keja...
sabar ja lah....

HERO saya...wakaka..."bang sepak menyepak jgn sampai terkoyak seluar"...


huhuhuhu...kalau ada orang nak belanja saya tengok wayang...
saya akn suggest Filem KL GANGSTer ni
mungkin sebab ada Zizan kot...
lepas tu AaRon Aziz pon boleh tahan jugak ketangkasan dia dalam sepak menyepak orang ni...
memang menjadi...tahniah lah kepada Anak Dato' Yusof...
abg SUL haku...kau ado????
dari 5 bintang aku bagi 4.85 bintang...
bestttt.....

yang ni pon boleh tahan jugak...memeiiii....

filem ni tak da Heroin taw...jgn harap lah nak tunggu heroin dia keluar...
cuam ada mak jah dengan Shira Iskandar ja...
hehehehe...
SO g lah tengok..
memang best...macam tengok cerita internasionale...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan