Jumaat, 17 Jun 2011

Pangsapuri Sri Malaysia, Kampung Malaysia Tambahan Sg. Besi...(Rumah lama aku)..


Pangsapuri Sri Malaysia, Kampung Malaysia Tambahan Sg. Besi

Assalamualaikum....
Sayu hati aku hari ni...sebab esok adalah hari terakhir aku masuk rumah lama aku...walaupun dah 6 bulan aku tinggalkan rumah tu lepas aku duduk kat rumah tu selama 2 tahun...esok pagi-pagi aku terus ja pergi kat rumah tu...kemas rumah tu terutama kat bahagian dapur...kat dapur tu ada lagi barang-barang aku...tah lah aku sayu sebenarnya...rumah tu dah lah cantik lagi...sayang ja nak lepaskan rumah tu...tapi nak buat macam mana kita ada kehidupan sendiri...lepas sorang-sorang kawin semua keluar...huk3...
ni ja jadi tatapan aku nanti...
esok aku ambik gambr rumah tu k...sedihhh...
sob...sob...sob....

Ini ikot jalan belakang...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan