Selasa, 28 Jun 2011

Allah sebagai pemelihara

Aku terbaca dalam satu blog tu...memang perkataan yang dia keluarkan buat aku rasa ...eh aku tk penah lagi dengar orang tulis macamni....


"kalo xde org snggup terima dia lagi..xpe..ckup ALLAH sbg pemelihara dia"
bace pon sadis kan...

Mendalam kan...banyak hikmah....bukan untuk kekasih kita ja ditujukan...
tetapi untuk orang sekeliling kita....

Ok aku pon nak cakap jugak...kalau orang lain tak dapat terima aku cukup lah sekadar Allah terima aku jadi hamba dia...
WOHA.....

2 ulasan:

  1. tol jgk tu.

    Kalo xde sape terima aku, Allah tak pernah buang hamba yg lemah termasuk aku.

    DIA sentiasa dengan aku...

    uhuk3 :'(

    BalasPadam
  2. heheheh motivate tok kamu jugak taw...jgn trasa pulak...aku pn ada jugk yg tak sempurna, walaupun ada semua belum tentu jd milik aku yg mutlak...insylh....

    BalasPadam