Khamis, 2 Jun 2011

Masyaallah....

Assalamualaikum....
pagi ni bila masuk opis dalam keadaan mengantuk...
terus chek e-mail sambil buka blog...HOTTTT.....memang hot...
aku kalau boleh tak nak bace benda yang boleh buat aku mengucap panjang ni...
Masyaallah.......
Budak-budak sekarang ni memang mcam ni ka???
buka aib sendiri...tunjuk kehebatan diri...
Ishhhhh....nak mengaku tak kena tempat...
naik juling aku bace coment dia...
org yang sokong apa yg budak tu buat mcm pendek akal jer???
tah lah....tak tahu nak kata apa.....
aku macam terpana seketika bila bace antry budak tu...
ishhhh...tak mo ingat....cuma aku kesian dengan budak tu...
mungkin keadaan sekeliling dia buat dia pilih jalan hitam....
banyak jugak reaksi dari blogger lain....
aku cuma nak kongsi ni ja....
arap paham sendiri....


Kita ditegah membuka aib sendiri. Seperti menunjuk-nunjuk kehebatan melakukan dosa. Jangan sesekali berbuat demikian.

Jika untuk dijadikan iktibar, jangan beritahu siapa nama orang yang terlibat.

Hadis Rasulullah SAW:

“Jangan buka aib orang kerana Allah akan membuka aibmu walaupun di dalam rumahmu sendiri”


Tiada ulasan:

Catat Ulasan