Jumaat, 10 Jun 2011

HARI KEBUZYAN...(apa bahasa aku ni)....

Salam...
Dalam kebuzian time bos tak da ni banyak perkara kena buat...
semua nya mintak tolong...
OK lah saya tolong...
sebab saya rajin membuzykan diri...
saya anggap kerja ni kerja yang dikira dalam SKT...
Perenggan terakhir...yang berbunyi...
"Perkara yang diarahkan dari semasa ke semasa"...
FINE...saya tak marah...
Saya ikhlas...hehehehehe...
OK lah...
Nak Balik Seremban Ni...
Jumpa saya dekat Pasar Malam Ampangan...
Dekat tempat Jual Air Soya...
"Daud Soya Enterprize"....
hohohoho....
Datang lah yer....kalau rasa nak tegur...
tegur lah ya....

"Air Soya = Minuman kesihatan"....

Ni kira aku memang tak da keja...
dok promosi ni...
hahahahahaha....

NOta Kaki : CC maafkan saya...sambil buat keja sambil berVlog.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan