Isnin, 27 Jun 2011

Pagi isnin subuh nan indah


Salam.....
Pagi ni aku sedar pukul 6.00 pagi...
tu pon emak yang kejut...oiiitttt
dah terlambat ni...
malam tadi dah set alarm pukul 4.45 pagi...
sungguh aku tido mati...
emak kejut aku rasa susah ja nak bangun...
6.10, 6.15, 6.20, 6.25, 6.30....
tak bangun-bangun jugak...
6.31...mak kejut...macam nak pecah pintu mak ketuk...
OK2...saya bangun...
siap2 nak g keja....kompom masuk lambat...
keluar rumah ja tengok jalan basah...huhuhu
malam tadi hujan...
patut lah liat nak bangun....
keluar dari rumah pukul 7 pagi...
7.40 pagi aku masih kat ampangan lagi...giler...
jem teruk...8 pagi baru masuk hgway seremban...
hujan pulak...pandangan aku semakin kabur...
wiper ni langsung tak membantu...aku dok link tengah...
sebab link kiri kebanyakan lori...
xcident pagi tadi memang banyak...
termasuk lori masuk dalam kebun kelapa sawit...sadisss.....
dengna kelajuan kereta 60km/j
dan jalan yang tak berapa nak nampak tu./..
aku mengantuk...kalau akuteruskan mungkin aku akan terxcident...jgn buat hal...
bru ja nk idupkn insuran....tak mo...
berenti kat R&R nilai...
pekena milo panas dengan nasi goreng tempe....
bos coll....bos mengucap panjang...(adoii bos marah aku)...
aku tahu da meting pagi ni...aku sbg penjaga atendent...
dah msg staf yang berkenaan ckap aku lambat...
tapi staf tu pon lambat jugak...aku tepuk dahi...
sory bosss...(bos ckap dalam talefon aku diam ja...takottt)...
teruskan perjalanan..lepas tol sg.besi ja jam teruk...
OK lepas ni...ahad malam ja aku kena balik...
kalau tak...sakit lah pagi2...
smapi opis jumpa bos...bos senyum...
bos saya dah beli bunga tok bos...
saya dah letak dalam bilik...
moga bos tengok bunga tu bos akn senyum dengan perangai PA bos ni...
pa-pa al pon..bos memang best.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan