Jumaat, 17 Jun 2011

Entry terakhir sebelum bergonjeng dengan Family...

Salam...
Esok aku nk gerak g rumah abang aku...sebelum kitaorang nak g family day tu.tempat adalah dirahsiakan..kalau dah tahu sila buat-buat tak tahu....aku akn ada kat rumah tu dalam pukul 9 ataupun awal lagi...sebab aku mesti da kat seremban dalam tengahari...esok jugak nk basuh kereta, nak chek engin sebelum nk bawak kereta tu jauh2...HPS yang tolong aku nanti sebab tu aku kena ada kt seremban sblm tengahari...
Isshhhhhh...mesti esok aku akan tergopoh gapah...terkejar sana sini...
lain lah rasa hari ni patutnyer time sekarang ni aku dah "ayor marsh get set gooooo" kat depan punch kad...huhuhu..
tapiiiiiiii....sebabkan nk g rumah lama esok pagi aku balik seremban esok ja lah...
sekarang aku dah rasa rindu dengan HPS....
dia pon tak bagi comformation samaada dia ikot tak family day aku...
aku tk mo kata pa...biar dia ja yang cakap...
aku faham kalau dia tak pergi sebab sekarang dia dah start masuk kilang pagi-pagi...
so aku kena diam diri lah...sbb kena paham keadaan dia tengah tensi nak cari duit kawin...
huhuhuhu....aku tengah tensi jugak...29 june 2011...
rodtax ngn insuran kereta matikkk...
aku pon matikkkk...kena sediakan
RM 1200.00.(aku buat-buat lupa dengan harga insuran ni k)....
mana aku nak cekau???
bulan depan kena berjimat.....


Sekarang tengah tensi...kena makan bebanyak...bulan depan puasa...sebab bayar rodtax setengah dari gaji aku...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan