Selasa, 28 Jun 2011

Aku pening

Salam...
pagi ni aku datang awal...
bos tengok pon bersinar2 ja muka dia...huhuhu
lepas dia marah aku semalam...
pg ni dia mesti ok tengok aku datang awal...

uruskan keluar masuk wang hari ni...pergi bank ke hulu kehilir...
bayar hutang tertunggak...aku dah sediakan duit...banyak jugak...
tapi bila aku tengok penyata bank...aikk...kenapa kena bayar sikit ja...
bukan banyak ka...aku tak puas ati aku jumpa dengan kerani tu...
dia chek dalam penyata aku 25.6.2011 da orang masukkan dalam akaun secara manual...
hehhh...aku hairan bin ajaib...
tapi aku suka...jgan lepas ni bank cari aku cakap aku tertunggak lagi dah lah...
so duit lebih masuk ASB jer...

dan 1 lagi...yang wat aku epy...
setelah 6 bulan tak masuk taw keluar duit dalam asb...
last pon bila update bonus asb ri tu...lama kan...bulan 1 ri tu....
tapi bila aku nk keluarkan duit ari tu...bila buku tu dah da kat tangan aku..
akk tu pon dh bagi duit kat aku, aku chek lah buku tu...
kat buku aku tu da tertulis duit masuk 12.5.2011...
padahal aku nak keluarkan 17.6.2011 baru duit keluar...
aku terkejut jugak...walaupun tk bayak puluh2 ja...tapi btambah jugak lah duit aku dlam buku tu...
aku tanya kat akk dekat kaunter tu...
dia kat betul lah tu...bukan tipu...
aikkk...bila pulak aku masukan duit tu...
akk tu kata lagi mungkin abg adik ka, emak adik ka...ishhhh...
aku tk penah bagi sesiapa pon pegang buku aku tu...
no akaun buku pon aku tk penah bagi da aku pelik...

aku anggap tu rezeki ja...alhamdulilah...klau da orang tersilap masuk aku pulangkan balik...
tapi kan....eh tk mo lh pikir...bukan duit keluar pon...duit masuk...
korang penah tak jadi macam aku ni????tiba2 duit da dalam akaun...tak thu sapa yg bagi dan korang nak bayar lain tapi bila time byar ja lain dah jadinyer?????korang penah tak????

Tiada ulasan:

Catat Ulasan