Rabu, 25 Mei 2011

Review :- KAHWIN....

Assalamualaikum...
Moga kalian semua ceria di hari yang pagi panas dan petang hujan ni....
Ok lah...hari ni saya dok belek-belek "Cik Non" saya ni
ada gambar kawin kawan-kawan dengan sepupu lah...
Huhuhu bila tengok gambar orang kawin ni rasa nak kawin lah pulak...
hahahahaha......
Juz nak kongsi gambar dan tema perkahwinan diaorang....
mana lah tahu terbit idea tok majlis korang nanti...
hik3...

Tema : HITAM PINK

Ha ni adalah majlis perkahwinan kakak sepupu aku...hari ni lah hari paling sibuk aku jadi potograper...hahaha....lantik diri sendiri jadi potografer...Tema untuk majlis perkahwinan ni semua calour Pink + Hitam ....pelamin, baju, khemah, bilik, meja makan semua decoration calour Pink + Hitam...Menarik kan....
Itu gambar aku tengah tepung tawat pengantin...sekali dalam seumur hidup aku wat macam ni...mula-mula malu tapi last-last beranikan diri..hehehe


Tema : HIJAUPINK

Ni kawan aku satu kelas masa kat poli dulu...dia pilih tema segar mata memandang...Pink + Hijau...Memang cantik dan segar ja...dari jauh dan nampak dah kemeriahan perkahwinan ni...tapi bagi aku memang cantik...aku betul-betul suka pelamin dia..cantik gilerrr....aloh tak da gambar pelamin dia yang full.Pink + Hijau.aku suker jugak...

Tema : PUTIHPINK


OK ni bukan majlis perkahwinan k...ni majlis pertunangan ja...Tapi stil sweet...mini pelamin pon sweet ja...cantik...aku suka sebab warna dia ceria PUTEHPINK...ni sepupu kepada kawan aku...urmm tak kenal ngn kak ros ni tapi aku folower blog dia...cantik kan??

Tema : DARK PINK PURPLE

Ni housemate aku dulu...dia buat majlis di Melaka masa hari buruh yang lalu...tema colourPINK PURPLE ...memang cantik...tapi aku lagi suka warna PINK PURPLE yang soft sikit...tak pa tu minat masing-masing kan...


Tema : BIRU FIRUS@TEAL

Ok ni kakak angkat aku masa aku sekolah dulu...nama dia SITI AISYAH...dia lemah lembut ja...huhu terubat rindu bila jumpa dia...last jumpa dia masa saya tingkatan 3...lama tak...jumpa dalam FB pastu dia ajak wedding dia...warna tema wedding dia BIRU FIRUS@TEAL memang saya suka...cantik sesangat...saya macam suka dengan colour BIRU FIRUS@TEAL ni...rasa tema saya nanti saya nak buat colour macam ni...saya suka sangat...dan warna dia memang mengoda saya...
Dia wat dress baju ni...saya dah jatuh cinta dah dengan warna dia....

Kalau korang kenal pengantin nilah "Si Gaun Putih"...Sejak dia kawin dia dah jarang update blog...saya suka colour BIRU FIRUS@TEAL ni...saya nak wat majlis saya colour ni lah.....insyalah.....

Untuk tema warna B2B tahun 2011 ni kebanyakan warna BIRU FIRUS@TEAL ni...untuk tahun lepas ramai yang wat colour silver dan hitam...kalau colour pink tu memang selalu ja ada orang buat...kan3...OK sapa nak jadi Bridemaid aku kena cari baju colour ni k...tapi tak tahu lah kawin nyer bila...hahahaha

Nota Kaki : tahun kawin dh tahu tapi tarikh nyer belom ada lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan