Jumaat, 27 Mei 2011

Pirate was here.....

Assalamualaikum...
Kalau tengok gambar ni macam aku bermimpi....
tapi aku masih berada dia alam yang nyata...
Tepuk + Tampar pipi ni rasa sakit...
betul ka apa yang aku nampak depan mata ni??
"Kapal Black Pearl" depan mata aku.....
Uiii kat tepi kapal ni banyak sangat sangat harta karun...
aikkk tengkorak pon ada jugak...
Mana kapten Jack Sparrow???
tak nampak pon...lanun-lanun yang lain pon tak da....
eh???...tak nampak laut pon...
Oiittt aku da kat Midvalley ni...
aku tak bermimpi...

Hok allo...banyaknya harta....

Ni kot kapten Jack Sparerow tu bila dah kering....hahahaha...dok tersidai macam kain baru pas basah dari mesih basuh......

Nampak tak gambar kapten Jack Sparerow kat banner tu?...so dia memang ada lah kat Midvalley ni....Pihak pengurusan Midvalley ni memang kreatif...nampak macam real ja diaorang buat...kalau da filem-filem baru nk keluar...mesti diaorang buat macam ni....macam berada dia dalam filem tu sendiri....Tok kali ni Pirate nak keluar so pihak pengurusan buat lah macam ni...cantik kan???sebelum ni diaorang wat decoration tok filem Alice In Wonderland...memang macam pelangi dan berwarna warni...

Nota Kaki : nak tengok wayang datang lah kat Midvalley ni...leh tangkap gambar dengna kapal ni dan tengok kapten Jack yang jalan kelakar ni bersidai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan