Selasa, 31 Mei 2011

Take care k...

Assalamualaikum...
hari ni hati aku suci jer...hahahaha...boleh tahu kan hati suci...hari ni jer lak tu...esok dan hari selepasnya hati tak berapa suci...hahhaa gurau ja....ok juz now, aku bru ja col tunang aku...ishhhh....penat jugak nak tunggu dia angkat...ingatkan tido lagi...last2 dia angkat...aku cuma tnya dia buat apa...dia ckap dia tengah buat persediaan untuk meniaga petang nanti...OK...suara dia tak syok jer...mungkin sebab aku ganggu dia kot.....
aku coll dia juz say..."Take Care"...dia jawab K...mcam tak ikhlas kan...huuhuhuhuhuhu...Sebab apa aku cakap macam tu...sebab sejak akhir ni aku asyik terbace tentang kemalangan jalan raya ja...takoot ooo...baru2 ni aku terbace tentang pemain bola kemalangan...so now dia koma sebab gegaran dalam otak terhentak dekat stereng keta...ooooo...Moga pemain bola sepak tu cepat sembuh...takut aku dengar..sebab tu aku teringat tunang aku..tu aku coll dia n say "take care"...n he said "k"...pandai2 lah dia nk jaga diri dia...huhuhuhu....


Kalau bawak keta asyk kemalangan jer...aku sugest kenderaan tahun 2030 aku nanti...ni kitaorang test drive jer ni..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan