Jumaat, 27 Mei 2011

Bila air laut surut.....

Nabil....
Ini adik sepupu aku...very noty boy...
cakap jangan, yang jangan tu lah dia buat....dan banyak kali....


Kan aku dah cakap...dia mmg noty sesangat....kalau kita cakap duduk sini ja jangan gerak...dia langkah setapak...blurppp...masuk dalam lumpur...hahaha...aku apa lagi...jerit lah....Nabilllll...kan da cakap jagan gerak....ni mesti dia ikot abang dia..Hakim...yang tengah pegang pistol oren tu...hakim dok lompat-lompat atas batu tu, tu yang nabil ikot...so aku pon marah lah hakim....Hakim kata jap je kak Ummi...Hakim nak lompat-lompat atas batu ni...HUH!!!...sabar ja lah aku...

Ni pantai kat "Cyrstal Bay" Alai Melaka...kebetulan pergi rumah mak cik...tu singgah kat pantai ni...ingat nak tangkap gambar dengan adik aku...tapi budak 2 ekor ni ikot pulak..tergendala nak posing2...dah sorg masuk dalam lumpur...masalah betul....


TU dia budak baju kotak-kotak vontot tonggek..hahahaha...
ni gambr curik ka...kalau tak aku dah post baik punya dah....


Ni masa nabil baru masuk dalam lumpur tu..

.aku tak perasan tapi bila dia dah tarik kaki dari lumpur tu baru aku perasan....


Ni bila mak tengah leterkan anak yang nakal tu.....

sampai terangkat-angkat tangan tu...hahahahaha....


Ni adik aku...sweet2 hemsem.....WUEKKKK......

dia punyer idea nak tangkap gambar kat pantai ni....


Bila datang ja kat Melaka espesialy kat Pantai ni aku teringat kisah "CInta Pantai Merdeka" aku dulu...hahaha...

Dulu kan aku dok kat Melaka...hhuhuhuhu...tapi Melaka memang THE BEST......


Tapi kan kat pantai ni ramai family dok bawak ank petang-petang kat sini...

siap bentang tikar ja kan...

padahal rumah dia berdepan ngn pantai tu ja....



Nota kaki :- Family day aku tahun ni pergi Cameron Higland pulak...KOPAK lah aku....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan