Selasa, 10 Mei 2011

...................................................................
Hati aku dah jauh da rasa ni...
Korang penah tak rasa ditipu???
Tertipu......
dengan orang yang paling korang percayai...
paling korang sayangi....
Walaupun perkara yang kecil ja...
tapi disebabkan kepercayaan korang dengan dia..
terus korang rasa dia memang tak boleh diharapkan lagi.........
HUH***** (mengeluh)........
Bagi aku sekarang ni...dah hilang kepercayaan kat dia...
susah nk terima tapi aku pikir tentang diri aku jugak...
macam entry yang aku post semalam...
kita reverse balik pa yang kita penah wat dulu....
mungkin aku tak ingat...
tapi mungkin ada yang membuatkan seseorang hilang kepercayaan kat aku...
dan sekarang ni aku pulak.....
yang penting...ingat balik rukun Iman yang ada 6 tu...
yang ke-6 tu "PERCAYA KEPADA QADA' DAN QADAR"...
So percaya dengan takdir yang telah terkalam untuk kita...
mungkin ini takdir untuk hari ini...
tapi esok, lusa kita tak tahu apa...
apa yang terjadi pada aku ni aku ambik dari sudut yang positif....
mungkin ada hikmahnya...
tapi kita belajar dari pengalaman...
munkin lepas ni aku perlu berhati-hati......
Hati aku tak tenang sekarang ni...

Aku teringat mimpi ri sabtu ri tu......
Esok aku cerita.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan