Isnin, 30 Mei 2011

Sambut Hari Tua D' UPK

Assalamualaikum....
Dah lama dah aku nak post antry ni tapi asyik lupa dan tak da masa ja...
hari ni dok cari-cari gambar akhirnya jumpa....
pa lagi cepat-cepat lah upload gambar ni...
leh jadi kenangan nanti....
untuk kali ni aku juz nak kongsi cerita unit aku ja...
memang kelaziman pada setiap tahun unit aku akan sambut buzday staf dia mengikut bulan...
tok tahun 2011 ni dah 2 kali sambutan buzday staf dibuat...
ianya adalah untuk memberi semangat dan menghargai staf tersebut yang berkerja untuk unit...
Untuk bulan Januari 2011 hingga Mac 2011 sambutan buzday telah dibuat...
Macam biasa Kek dan Makan nasi beriani ja....
dan kebetulan pada masa tu bos nak buat mesyuarat sekali...
so terus ja majlis sambutan buzday tu...

Ni kek of the day untuk majlis tu....Blackforest kek..beli kat Labahome Jusco..

Nasi Tomoto untuk makanan utama..

Ni lah dia mereka yang lahir pada bulan Jan-Mac 2011...

Untuk yang terbaru sambutan buzday pada mereka yang lahir pada bulan April-June 2011..
pada majlis ni jugak ada jamuan perpisahan untuk mereka yang bertukar ke tempat lain
dan memperkenalkn staf baru di UPK ni...

Ni kek Coklat Oren dari Lavender Bakery...Sedapppp....

Acara meniup lilin dan potong kek...

Antara diaorang yang mentedarah Kek...termasuk lah aku...

Sesi memperkenalkan staf Baru di UPK...yang bertudung kuning tu..

Menu utama dari Nasi Minyak...dr En. Zaki...eh nasi minyak??sapa nk kawin???

Orang yang paling sibuk dan menyibuk...
Gambar Tuan Blog mesti lah ada...


Nota Kaki : Sambutan untuk buzday aku pada bulan Julai nanti cam na lah agak nya ek...adakah seperti tahun lepas??tahun lepas makan dekat Kampung Atap(makan kari kepala Ikan)...tahun sebelumnya masa tu musim durian..En.yusof taja durian masa buzday aku tu...puas makan...huhuhuhu..UPK memang best dan kuat makan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan