Isnin, 14 Mac 2011

Saya dapat APC 2010.....

YEAAAYYYYY
Puh kanan puh kiri...hhahahahaha...lepas puhh puhh puhh...doa2 sikit dapat APC....IDok lah dapatnyer...setakat surat 2 3 helai ja masuk ri ni...keja dok ja...time rehat menonong ja g Mall.....Adanya ketua jabatan nk bagi...idok lah teman...sebab apa saya wat tajuk gitu????sebab ri ni saya wat keja dengan penuh ihtizam dalam hati...'BERKHIDMAT UNTUK NEGARA" saya makan pagi ja...pastu sampai sekarang tak makan apa2 lagi...huhuhu...memang ciri-ciri pekerja cemerlang...kalau dah banyak keja ni mesti lah lupa makankan...cocentrade ngn keja jer...kalau lah macam ni tiap2 hari kan best...ada ja keja...ni tak sampai mengantuk2 aku sebab tak da keja kan...sabar ja lah...roti beli tadi pon tak makan lagi ni..hak3...ini dikira kemajuan tok aku ni...diettt...tak payah makan pa2..hak3...YANG ADO...jap g balik compom makan kan.....


Nota Kaki : APC = Anugerah Pekerja Cemerlang 2010

Tiada ulasan:

Catat Ulasan