Khamis, 3 Mac 2011

Pisang kembar 2...


Korang selalu tak jumpa buah2 yang boleh kita makan tapi dia kembar dua...
hik3...
saya memang pantang jumpa...
mesti beli...
biasa nyer buah pisang lah....
tak kisah lah kena beli sesisir ka,
setandan ka...mesti beli
sebab susah nak jumpa kan..
saya tak tahu lah apa kebaikan atau keburukan dia kan...
tapi orang kata kalau nak anak kembar makan buah yg kembar2 ni...
sejauh mana kebenaran apa yang diperkatakan tu saya pn tak tahu..
saya penah berebut dengan mak saya buah kundang..
buah tu memang kembar...
sampai saya marah mak saya
saya cakap "mak dah kawin, tak payah lah makan lagi..biar saya ja yg makan"...
hak3...
boleh berebut pulak ek...

Nota Kaki : Saya memang teringin nak anak kembar sebenarnya...dari dulu lagi...smpai sekarang...tak salah kalau kita usaha....kita merancang, tuhan yang menentukan...doa k....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan