Selasa, 8 Mac 2011

MissWhite....


Biasalah lumrah kita berkereta nie..
kalau tak calar tak pro lah namanyer..hik3..
tapi kereta saya disetiap sudut ada kesan calar...
kalau bukan saya yang lakukan
orang lain yang menggunakan kereta saya buat....
ishhhh...
Kalau kereta kita calar tak kisah lah sapa yang buat...
hati ni pun tercalar sekali...
kereta pun baru 2 tahun pakai...
sedih kot...
Tak da rasa nak bawak keta tu lagi...
rasa nak ganti kereta baru...
leh tak????
merajuk pulak MissWhite tu nanti..

Ini adalah akibat daripada pemasangan sportrim 17"..bawak orang ramai2 dan berat2..cecah tayar...seb baik tak pecah ja tayar..hik3...tunang saya punya keja..

Yang ni saya tak thu kena apa...tah lah sukar untuk dipastikan...

Ini adalah akibat daripada abg tolgate tu hensem sangat..tu yg rapat2 ngn tolgate tu..malu kot masa tu...

Yang ni saya tak sure lah sebab apa...saya tengok tibe2 ada ja calar macam ni...


Ini ayah saya punyer keja...dia bawak balik kampung tah apa yang dia langgar...pastu wat senyap pulak...

Ni memang keja saya...marahkan si Tunang saya smpai sya tk perasan kereta saya dah dekat dengan divider depan tu....menyesal smpai sekarang..

Yang ni samar2 ja..saya pon tk tahu kena apa sampai calar macam ni..lgpon sebab dia kt blakg..

Yang ni paling nampak sekali..memang jelas...
sya tak thu lah kena pa ngn kereta ni...s
aya rasa tunang saya yang bawak keta ni masa saya g kursus kt Pulau pinang ritu...


Nak jaga kereta macam jaga diri ni...tk nak bagi dia luka sume...nak buat macam mna kalau dia dah calar...gosok lah cm na pon mesti tk boleh ok punyer...lain kali bawak kereta lek lok....ok..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan