Jumaat, 18 Mac 2011

Miss Malaysia......



Nurul ngn erni kalau bace entry aku ni mesti korang gelak macam badak....OPSSS!//terlepas ckap pulak....
Hahahahaha...citernyer gini.....

Dari jauh aku dah dengar dah bunyi kunci dalam poket ketika berjalan...aku memang dah tahu dah sapa orang tu...BOS aku lah..siapa lagi...so aku pon get ready lah nak dengar cerita dia..sebab aku tahu dia tengah tak da keja..dia mesti dok lepak kat tempat aku nyer...kejap ka lama ka, kadang2 da pulak yang datang menyinggah sekali...so aku pon layan lah macam biasa....

Terus ja dia tanya aku...siapa perempuan kat luar tu???...aku dengan excited g lah keluar tengok perempuan yang dia maksudkan......Pelikkkk...tak da pulak nampak kelibat perempuan kecuali Pok (Fazri) sorang ja da kat komputer praktikal tu...pastu aku masuk lah bilik balik...aku cakap mana ada pompuan kt depan tu En. Adam....Dia kata ada dengan Pok tu......aku pon keluar tengok lagi kat luar tu...rupa-rupanya memang ada sorang perempuan kt meja pok tu...aku pon cuba amati perempuan bertudung purple dan pakai shwall dia bahu tu......LOHHHHHHH dia ni...kenal sangat lah....dalam hati aku dah gelak dah...kalau bagi tahu en.adam komfom dia gelak ni....hahahahahaha(aku gelak dulu)....

Sampai kat tempat aku, en. adam dah tunggu kat situ dah..aku pon terus lah cakap...dia lah Miss Malaysia tu....sebab pagi tadi aku da jadi model untuk anugerah kualiti...so en.adam dalah gurau2 soh panggila Miss Malaysia ni jadi model...tu yang aku teringat tu....tapi bila aku cakap ja dia Miss Malaysia tu en. adam gelak bukan main lagi...tapi kali ni dia gelak pelahan ja...adalah dalam 3 minit dia gelak kot...aku pn gelak sekali lah...aku tahu sebab apa dia gelak???Neny ngn Nurul mesti tahu jugak...dia kata dia tak penah tengok lagi Miss Malaysia tu...so mungkin bayangan dia tu indah khabar dari rupa kot...itu yang kelakar gak nya..

MIss Malaysia : kat CKM ni ada sorang..dia dulu memang famous sebab penah masuk dalm pertandingan tu...SO korang mestilah dapat banyang kan dia mesti cantik...tu zaman muda dia lah...sekarang ni dia tengah tunggu pencen..hahahaha......tp sekarang ni dah muka dimamah usia tk dalah menunjukkan dia merupakan ciri2 Miss Malaysia tu...tu yang gelk tu bila tengok..tak percaya pon ya jugak...

Penah tak tengok orang pakai tudung yang dia belit2 letak tas kepala pas tu ikat kat hujung tu.....MCAM NI.....

-

-

-

-


-


-

-

-


-
ni bos aku yang lukis...hahaha

1 ulasan:

  1. ehek ehek...senarnye mmg 1st impression...dh kate tak betol...ahahahaha...oke aku jahat!!!!

    BalasPadam