Jumaat, 11 Mac 2011

Hantu pakai spek...


Eh hari ni dah hari Jumaat yekk....(Buat2 terkejut)...
kejap ja rasa macam ni...
ri tu rasa baru ja Isnin, kenapa tiba-tiba dah jumaat ni..
ishh cepat eh...
2 3 hari ni malam2 tido awl...
kol 10 ja dah masuk bilik...
kol 11 ja dah lena...
tapi yang tak best nyer kol 12.00 ja mesti ada hantu coll aku...
ishhhh...baru ja rasa nak lena, nak mimpi ngn Anuar Zain...
tapi hantu tu dah coll aku...
nak2 pulak ringtone lagu "Cinta Kristal" OHHH...dah tahu dah sapa yang coll...
hantu Pakai Spek tu...
OK tunang aku adalah hantu Spek tu...(Leh tk cakap gitu)....
Leh pulak cakap lelama..
Bila aku kata aku ngantok nak tido dia ngn merajuk nyer soh aku tido...
tapi dia merajuk...idok lah aku ni sampai ati nak tido..sdgkan dia nk cakap ngn aku...
Nak2 pulak bila lagu "Cinta Kristal tu berbunyi dia soh kita coll dia balik...
HANGIN ja rasa.."Kau jaga"....
dah lah coll orang time rest orang...pastu soh coll balik pulak tu...
ADOII aiii.....ni yang nak cakap 'hantu betol'...(Eh tak cakap eh,...tulis ja....)
cakap tah apa-apa tah...tung tang tung tang...
baru bagi aku tido...
dah sejam dah kot cakap...aku ni dari mengantok da segar bugar dah....
pastu tak cukup dengan tu hantu tu sent masage pulak....
asal bunyi masage tu lagu 'Kurnia' dah tahu dah siapa yang hantar,...
Sabar ja lah...
balas masage jap...pastu kalau salah tulis dia sentap, terus tk balas masage dah...
ha tu aku faham sangat lah...lelaki datang bulan...
hahahahahaha.....
Biarkan dia...Last-last...mata aku ni tertutup sendiri..
sedar2 dah pukul 6.30 pagi...
tak pa snozz jap kejap/...lg 5 minit bangun...
ambik ko dah kol 6.45 pagi...
baru kelam kabut nak g mandi...
tapi still sempat masuk opis...smpai opis ngntok lah pulak...
pastu....nak wat keja....
OUT OFF MOOD....


Nota kaki : walaupun aku kata dia hantu...tapi aku sayang dia sesangat...tpi bila dia marah tak kisah lah sebab salah aku atau salah dia..aku tk suke n jd tak sayang dah..huhuhu...cube wat dia tk marah...tapi aku insan biasa....

3 ulasan:

  1. hahaha, hantu tol laaa... jage ko...

    sabor2...

    BalasPadam
  2. TOL ARR MI...NASEB KITE NI MCM ALA2 SAME...TYME KITE NGANTOK DIE BNTAI SOH BORAK NGAN DIE...TYME DIE NGANTOK HARAM NAK ANGKAT TEPON KAN...HAMPEH PUNYE HANTU....HUHUUHUH

    BalasPadam
  3. kmu hantu apa eny????hantu putih ka???hahahahaha

    BalasPadam