Rabu, 23 Mac 2011

Gagal...

Proses diet aku gagal lagi....
kali ni disokong kuat oleh
nasi kukus ayam dara...
hakhakhak....kejam pada diri sendiri...
balik nanti makan lagi....
B***** pon dh semakin lebar dah besar...


col someone tadi...
tapi apa yang dia cakapkan tu...
membuat aku menitiskan air mata...
awal2 lagi dia dah ckap macam tu...
walaupun perkara tu belum mula lagi tapi niat tu tak betol...
mintak sangat ianya hanya gurauan...
bukan kenyataan.....
lepas ni aku kena....
"Ikat ketat2, SOLEX kuat2"....
aku tak nak ianya terjadi....
aku akan pastikan ianya tidak terjadi...
dia kejam....
wat aku menangis....
..........


Nota : ♫♪Talefon berbunyi,♫♪ talefon berbunyi, talefon berbunyi...♫...ada haiwan dalam bahaya..▼♫♫.ada haiwan dalam bahaya disanaaa♫♫ (lagu ni nak sedapkan hati ja ni)......

8 ulasan:

  1. esok makan roti yer... pastu kita cari energy bar tu...

    kpd die yg bt kamu nanges tu, "JAGE KAU!!!"

    BalasPadam
  2. hahahaha...Tak pasal2 kamu pon kena diet skali....
    yeayyyeeeyyyyy...OK2...
    kita g cari nati...

    BalasPadam
  3. Misi aku:

    suar saiz 32 kepada 28. huhuhu

    BalasPadam
  4. Misi aku seluar sendat yang aku pakai saiz 32-34 tu aku nak tukarkan ke saiz 28-29...up sikit ja dari kamu....
    Berat badan aku yang 60 dan ke-ats ni aku nak turunkan dia ke 48-50...berat ideal aku...cayokkkkkk....banyak kan joging dan kurangkan makan...

    BalasPadam
  5. haaa.... g beli tali skipping...

    BalasPadam
  6. tak nak lompat2...nanti peranakan jatuh...wawawawa

    BalasPadam
  7. gi daftar kat gym ats tu
    tiap petang leh gi gym...siap de sauna...dorg de target kan...so ne taw leyh membuahkan hasil...aku nak...tapi xdee wet la plak!!! huuuuuuuuuuuuu

    BalasPadam