Jumaat, 4 Mac 2011

Hari jumaat....

Hari ni hari jumaat....
esok hari sabtu...
lusa hari ahad...
huhuhuhuhu
hari ni plan nak balik rumah Seremban...
Tapi disebab kan khidmat aku diperlukan esok
Jemput bakal adik ipar kat KPJ Tawakal...
so aku tangguh planing aku balik hari ni ke esok....
Malam tadi tah kenapa dengan aku?
bermadah pujangga...
dan yang paling tak boleh tahan si tunang pon balas dengan kata pujangga...
HEYYYYYY.....
Perli aku lah tu...
apa lah tunang aku ni???
Kitaorang gaduh dari hari tu lagi...
semalam bru OK sikit...
Sikit ja lah sebab ati aku ni terguris lagi...
dia mula lah nak manje2 ambik hati aku...
tapi aku wat jual mahal dulu...tunggu dia bawak bunga kat aku bru hati aku lembut...
hahahahahahaha...YANG ADO???
Sampai ko beranak 5 pon belom tentu dia nk beromentik macam tu.....
LElaki melayu memang tak romentik, AWANG hitam memang romentik????eeeyyyurkkkszsssssskek.......GELI...
Cuma perlu bersyukur dengan apa yang ada...
aku ni biasa ja...bukan berharta nak pilih yang kaya2....
wawawa....
Masa kecik-kecik dulu impian nak kawin dengan orang kaya...
tp dapat ank orang kaya jer....
hahahak...doakan moga kaya berharta dan bahagia....

Nota kaki : dari first date aku minta bunga ros ngn dia...smpai ke sekarang aku tak dapat????pelik lah laki aku ni...bukan soh dia tanam pokok bunga ros sampai berbunga dan bagi aku...g beli kt kedai pon susah sgt kot...tak paham!!!.....Dah 6 tahun kot aku ngn dia sampai sekarang..habuk pn tk da...

2 ulasan:

  1. oh no miii...kite serupa...x penah dpt bunge...walaupon dh 6 tahun same2...jantan jahat...hehehe

    BalasPadam
  2. jantan kedekut lah...hahahahaha...
    geram kot...jeloz kalau orang lain dapat bunga dr BF dia...tp kita siap mintak tk penah dapat...

    BalasPadam