Jumaat, 25 Mac 2011

Makan dengan air mata...

Hari ni kitaorang hebat....
Kitaorang = Nurul + aku...
Pagi makan, tengahari pon makan...
HEBAT...
yang paling hebat...
makan sambil berlinangan air mata....
aku mintak maaf...
aku cuma nak tahu ja...
bukan sengaja aku nak wat kamu menagis..
bila aku tengok kamu menangis sifat keibuan aku tersentuh...
aku pon turut menangis...
sabar k...
kamu kan hebat....
Tak dapat aku nak mengelak dari terus melihat mata mu...
dan saat itu aku sayu...
terus bergenang air mata ku....
Maafkan aku...
rasa bersalah dan berdosa...
huhuhuhu...
pasni aku tak tnya lagi k...
nanti kita g repeat makan KFC lagi...

3 ulasan:

  1. woitttt.....

    entri ni pn da bt aku menanges weh... huwaaaaa :'(

    BalasPadam
  2. jgn nanges aaa...nnt banjir kfc tu....hehehehe

    BalasPadam
  3. Bukan banjir k...tsunami terus KFC tu...hahahaha

    dah lah jgn ngis lagi...

    jom g makan lagiii...

    larikkkkkkkkk

    BalasPadam