Selasa, 2 Ogos 2011

Salam untuk mereka yang berpuasa di bulan Ramadan...

Selamat berpuasa di bulan Ramadan...
Bulan yang melipat kali gandakan ibadah kita...
jangan lepaskan peluang keemasan ni..
setahun sekali selagi kita masih bernyawa...

Ok lah..ramai jugak yang sms saya semalam sebab nak ucapkan selamat berpuasa...
saya betul2 menghargainya...tapi saya mintak maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki...
sebab saya masih belum ada lagi masa untuk membalas sms tersebut...
almaklumlah kesibukan melampau sejak akhir2 ini....

,c (*
( )
..::iiiiiiii;;..
':.:':."""''':.:':.:'

"SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN AL-MUBARAK... sEMOGA SENTIASA DILIMPAHI RAHMAT DARIPADA ALLAH SWT DI DALAM BULAN YANG MULIA INI.."

ini lah antara sms yang aku dapat...gagah eh nk taip balik...tapi sms ni menarik sangat..ada gambar masjid..hehehe saya suka ja...sb tu boleh copy balik..hehehehehe....banyak lagi sms berbaur salam untuk bulan puasa ni...tapi tak dapek lah nak copy bayk2 sngat..cukup lah saya berkongsi yang 1 ni ja..

Selamat menjalani ibadah puasa pada tahun ini dengan jaya nya....
sempurnakan ibadah dengan gigih supaya dapat lipat gandakan pahala dalam diri kita....
bebanyakkan lah sedekah dalam bulan puasa ni...berkat tuhhh...
solat terawih jangan lupa....walaupun korang kena solat atas tikar kat luar surau tu...
semangat tetap sama..macam saya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan