Rabu, 10 Ogos 2011

Day 4 = 5.8.2011

Dah lama tak update tentang ni...saya buzy sesangat...smpai tk dapat nk wat...tapi hari ni saya nk mengadap ja komputer ni...nak edit apa yang patut tok cabaran ni...saya dah wat keputusan untuk mengira berapa kali saya naik komuter dari Senawang ke Midvalley dan kembali semula ke Senawang...hahahahaha....sebab apa Senawang menjadi pilihan saya???nanti saya kongsi k.....ada masa saya update lagi..kalau saya nek tren semalam saya akn hupdate esoknya...macam hari ni...saya update untuk semalam..hehehehe...

5.8.2011 very2 bad servis dari tren komuter tu...dah tren nak komuter lagi kan...tah apa punya bahasa kan..ok lah perjalanan pada waktu pagi saya ok jer...cuma adalah lambat 1 2 3 minit kan..ya lah bila CC dah cepatkan masa untuk puchkad tu...pagi pon kena cepat lah...tapi nak buat macam mana...mintak halal ja lah 2 3 minit tu kan...bulan puasa ni aja....yang tak puas hati tu...disebabkan dah delay 1 tren...pukul 4.40 petang tu tren tak da...so next tren pukul 5.02 petang...hari jumaat biasa lah kan...ramai sangat orang...ok lah...nak tk nak kena lah naik jugak...sebab kalau tak nanti saya sampai lambat kat Senawang...bila dapat naik ja...sampi ja stesen Serdang pintu tren tak leh nak tutup pulak...dengan ramai orang dalam tren, ada yang pengsan pulak...pastu kena keluar dari tren tu...tgu next tren...pon penuh jugak...dah train delay 1 jam...

nak dipendekkan cerita...sampai ja rumah terus buka...dapat duduk 2 minit ja pastu azan...alhamdulilah...sebab tak kena buka dalam tren...lagipon saya tak bawak air pon...heheehehehe...pengalaman naik tren macam tulah..hehehehe...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan