Rabu, 3 Ogos 2011

Day 2 = 3.8.2011

Salam...untuk hari kedua...saya mencuba untk merubah angin...dari naik kat Seremban tu saya try naik kat Senawang...Teruja...sebab station dia baru...suka sangat....terasa seperti VVIP...sebab tak da orang yang naik tren masa saya naik tu...yang ada boleh kira ja...tapi bila sampai Station Seremban ja...nah kaw...dah penuh tempat duduk tu...anyway...memang best...tmpat baru n still cantik lagi...




Bila time balik tu...saya sampai tersesat...uitttt...sebab keliru dengan signish kat stesen tu...canggih sangat...kena naik tangga passtu beli tiket pastu turun tangga ke rail tu...hiuhh penat...tangga dia untuk naik ke bangunan 2 tingkat..jenuh nak naik...saya kan malas...guna alternatif lain...hurmmmmm...LIFT...lega kan...seb baik naik lift ja...lift pon canggih...hehehehehe...saya suka...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan