Rabu, 3 Ogos 2011

Day 1 - 2.8.11

Cerita ni patutnya disampai kan semalam...disebabkan masa yang tidak mengizinkan saya terpaksa tunda masa kehari ini...dan hari ini kena curi masa tok update cabaran ni...

Ok lah cerita untuk hari kedua selepas hari pertama saya bercuti...tapi saya kira hari ni adalah hari pertama saya nek tren lah..hari pertama adalah hari yang paling semangat bila nak naik tren pagi...saya risau takut tak sempat sebenarnya nak masuk WP 1...saya keluar awal dari rumah...pukul 4.15 am bangun...goreng telur ok...sebab lauk tak da nk sahur..kesian kat emak...saya pon goreng telur..sementara nak tunggu nasi masak mak pulak buat air...selesai semua pukul 5.00 saya mandi dan bersiap....saya pastikan pukul 5.45am tu mesti dah keluar..paling koman naik tren pukul 6.00 pg..

Kena tukar Miss white kat umah tunang dulu...adoi ai..seb baik dia tolong alihkan kereta comel kat dalam posh n masukan miss white ni...ingtkn dia tido lepas shur...sampai kat stesen beli tiket naik komuter..sampai kat pintu tren tu..berbunyi...tarik nafas lega..seb baik sempat...Tren pukul 6.00 pg..sampai Midvalley pukul 7.10 pg..punchkad 7.20 pagi...sepanjang dalam tren tido...nikmat dlam kemaluan sebab orang pandang..biarlah janji aku dapat tido..heheheheheh...balik lega sebab balik awal dari biasa..dalam tren aku tido jugak sepanjang balik tu...hidup kena tido...
Wink2 tok esok update lagi...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan