Khamis, 4 Ogos 2011

Day 3 = 4.8.2011

Pic from Google

Salam...Saya rasa saya lgi selesa kalau naik tren dari Senawang ni...ya lah memandangkan saya pon tinggal di area Senawang lagi dekat untuk saya ke station tu...dari saya ke station Seremban....tapi bila balik kalau saya kena pergi ke bazar tempat tunang saya meniaga saya kena berpatah balik ke Seremban..sebab tunang saya meniaga di Ampangan...nak buat macam mana...nak jimat punya pasal.....

Tren pagi ni ok sesangat...selalu tepat pada waktu nyer..ya lah Senawang tu adalah station kedua selepas Station Sungai Gadut kan...senang lah...tak payah nak berebut tempat duduk sangat kan..hehehehehe....

Untuk perjalanan balik pulak...saya balik pukul 4.30 petang...tren pulak sampai pukul 4.40 petang...tapi disebabkan CC kat tempat keja saya ni berbaik hati...dia telah menpercepatkan waktu kat punchkad tu sebanyak 5 minit...sempat lah saya nak berkejar ke station dan naik komuter ke senawang pukul 4.40 petang...alhamdulillah...sempat ja naik...walaupun ramai orang...sampai Senawnag ja...legaaa....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan