Khamis, 11 Ogos 2011

Mimpi jadi kenyataan


Salam...sebelum ni saya da post entry tntag mimpi buruk vs mimpi baik kan..hehehehe...oklah...saya nak cerita tentang alkisah selepas mimpi....Jalan cerita mimpi saya tu tak sama dengan apa yang terjadi...tapi yang terjadi ni stil buruk jugak lah...saya mimpi anak buah saya lepas hari tu...dan apa yang terjadi dekat anak buah saya ialah...dia jatuh dari meja kebawah...dan bibir di belah atas dia berdarah...saya dengar cerita ni dari mak saya...dia cerita tentang cucu dia yang sornag tu...cerita nyer begini...
abang saya malam2 dia akan meniaga di bazar sepanjang bulan ramadahn ni...dia mesti bawak isteri dengan anak dia sekali...tah macam mana tak sedar ank buah saya dah memanjat dah atas meja tu...tak sedar macam mana dia boleh jatuh dari meja tu terjatuh atas kerusi dan terus ja jatuh atas jalan...bibir dia tu tak tahu lah kena kat meja ka, kerusi ka...tapi yang pasti darah banyak sesangat...bawak gi klinik berdekatan kat situ...klinik tu tak boleh nak terima...sebab budak2 lagi kot...kelinik tu tkot nk ambik kes tu dia tolak g hosbital...kesian anak buah saya...dia tak boleh nak makan dah...tapi sekarang dah ok dah...dah boleh makan sikit2....hehehehe...
lepas saya mimpi tu tangna saya ni teragak-agak nak sms kakak ipar saya...tapi saya batalkan hasrat tu sebab saya tak mo pikir yang negatif...tapi betul terjadi lepas 2 hari mimpi saya tu...ketentuan takdir...moga kita lebih bersedia dan berjaga-jaga...insylah dipermudahkan oleh-nya...aminnn

Tiada ulasan:

Catat Ulasan