Rabu, 3 Ogos 2011

Ayah n mak

Salam...
juz nak kongsi cerita...
sepanjang bulan puasa ni saya mungkin akan sibuk sesangat...
terkejar sana sini...pagi g keja balik keja tolong tunang pulak...
yang saya nak citer tentang mak ngan ayah saya...
mak saya marah saya sebab tak masak...tapi dia tak kata pon soh masak..
dia balik kampung petang tu...
Si ayah pulak teman saya makan...mungkin dia tak makan lagi time buka tu..
dia makan yang ringan2 ja...sebab apa nak makan ngan saya...
tunggu saya balik dari bazar...sedihh taw..saya tak sangka ayah saya macam tu....
sanggup tunggu saya nk makan sama2...saya balik pukul 8.00mlm..
dia tunggu saya...owhhh terharu...

actualy hari pertama puasa saya lah orang paling buzy...
saya bercuti sebab hari firstday puasa ni memang kelam kabut sikit...
dengan cerita si tunang lagi...kelam kabut ja...
kena ambik adik si tunang di LCCT ngn di Nilai...
hurmm memang terkejar2,....
tapi berbaloi dengan jualan pada hari pertama...
hari kedua pon ok jugak...
semangat semakin berkobar2...
nak kawin punya pasal...
bila adik si tunang balik ni baru saya tengok si Tunang tu OK sikit...
ada cerita yang diaorang kongsi...saya jadi pendengar setia...
sampai dia soh adik dia cari tarikh kawin kitaorang...senget kan...
hurmmm saya penat sekarnag...nk tido jer rasa...
tension sebab cari sijil tak jumpa...
dah lah sijil tu penting...
saya makin pelupa dan saya makin tua diusia yang muda...adoiiii....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan