Selasa, 2 Ogos 2011

Cabaran 30 hari menaiki Komuter dari Seremban-Midvalley


Salam...
terbit idea ini untuk buat cabaran bagi diri saya sendiri...
idea saya adalah pengalaman menaiki komuter selama 30 hari (waktu bekerja)
sebab saya sekarang dah tak bawak kereta seperti biasa...
tapi naik komuter ketempat kerja yg luar biasa
dan lagi luar biasa saya berulang dari Seremban ke Midvalley dan pulang semula ke Seremban
pada setiap hari bekerja.....
dan yang paling super duper luar biasa saya kena bangun pagi2 tok kejar komuter...

Saya decide masa bulan puasa ni ja...itu pon insyaallah....
sebab saya nak buka puasa dengan family
selain jadi "madam" kat bazar ramadan...
hehehehehehe...
so sekarang jadual hidup saya akan berubah...
saya akan ceritakan hari pertama saya naik komuter kat entry yang lain taw....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan