Isnin, 28 Februari 2011

Opish ni aku yang punya, bukan Ahmad Albab yang punya...

Hari ini saya masuk keja lambat....
hakhakhak...biasalah kan...Biasa lah kan orang bujang...bukan nak wat pa pun...cuma nak uruskan diri sendiri ja...lain lah kalau ada suami ataupun anak ka...bangun ja pagi kena telek anak, suami lagi..hahahahaha...bukan apa, saya masuk lambat pagi tadi sebab saya tak da benda nak ditelek lagi..wawawa..bangun ja pagi tengok dh pukul 6.15 pagi...memang tak sempat lah nak kejar puchkad opis tu...kalau dh lambat biar lah lambat....sedar2 pukul 7.30 pagi...awal2 lagi dah bagi tahu emak saya nak masuk keja lambat sebab bangun pon dh lambat...nak mandi lagi, nak siap lagi, nak masukan kan barang lagi, nak kemas2 lagi, nak panaskan enjin lagi....memang lambat...sebab apa tau kena bagi tahu emak, kalau tak nanti mak panjang khutubah dia...kadang2 tu kalau ummi cuti 2 3 hari berturut2 tanpa sebab, dia mula lah nak bace kitab dia...so bagi tahu ja kat mak nak masuk keja lambat...senang cite...dia pon tak leh nak kata apa....

Masuk opis ja sume orang tak da kat opis...9.30 am...diaorang kat bawah minum lagi kot...so saya masuk opis macam pencuri lah...hahahahaha....masuk opis senyap2...tak terasa lama pon hari ni...tahu2 ja nak balik dah...
Jangan jelozz.....
BYEEEEE...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan