Isnin, 21 Februari 2011

Aku malu tersipu-sipu....

Lauch time sekarang ni...dalam kepala hotak ni nak makan roti kt Bread Story tu...alohhh 'Creamy Dreamy'...dap oooo....terbayang-bayang lah sampai sekarang ni...walaupun roti tu dah nak abeh dah aku telan...hik2...janji dapat kan....

Masa nak turun tadi ajak Badak g beli roti tapi disebabkan dia patuh dengan bos dia dan "Berkhidmat Untuk Negara"
(nampak sangat org goment nyer) aku pon turun sorang-sorang...
Masa turun tu macam segan2 lah jugak takot nanti da yang nampak tanya mana si badak..ya lah aku ngn badak ni asyk ber-2 ja macam belangkas kan...kalau sekali-sekala terpisah tu mmg nampak sangat lah...aku pon teruslah turun dengan muka tunduk kebawah....Turun lif pastu turun escalator pastu turun tangga jumpa lah Bread Story tu....

Macam biasa dan terasa macam orang kaya pilih2 roti yang disukai termasuk lah "Creamy Dreamy" tu...bila turn nak bayar ja akak kat tempat cashier tu dari jauh tengok aku....pastu bila dia kata harga roti RM 3.20 aku pun nak ambik duit dr beg aku....smbil tu dia ambik roti nak bungkus...pastu aku soh dia potong roti tu kecik2....bila time dia nk potong kat depan aku tu...terus dia menoleh kat aku...dia kata apa taw...."Adik pakai pencuci muka apa???muka adik nampak bersih sangat, muka akak ni banyak jeragat"..(Sambil dia tunjuk muka dia)...OMGGGG!!!...perasaan ku jadi perasan kejap...nak ucap terima ksih bebayak ja kat akak tu...pastu rasa macam nak beli ja semua roti kat kedai tu..hahahahah....bagi aku akak tu puji biasa ja...sebab aku tahu cela kt muka aku ni masih ada lagi...masih lagi ketara parut-parut hitam tu...tapi memang aku bangga lah kan bila da orang tegur aku macam tu..hahahaha....aku pakai set penjagaan muka (ayat skema) yang aku pakai sekarang ni msuk tahun ke-3...kiranya jenama tu memang dah sebati dengan aku...baru ja trasa nak tukar produk muka ni tapi smpai sekarang tak jumpa2 lagi produk yang aku rasa sesuai...tapi bila akak tu kata muka aku macam tu terus ja nak batal kan hasrat nak tukar produk lain tu..hahahaha...Aku tak tahulah kat mana besihnya muka aku ni...tengok tu bekas parut jerawat...hahaha

Kepada kakak cashier kat Bread Story tu bila akak cakap macam tu kat saya...i wanna to HUG you...tapi aku tak da lah nk perasan sangat kan...tapi rasa punggung aku yang sedia kembang ni dah bertambah kembang dah ni...acana ni???.....Badak rugi kamu tak da...kalau kamu ada mesti kamu jeloz....

Saat aku taip entry ni "Creamy Dreamy" kau dah abeh aku makan...Pas ni tiap-tiap hari g beli "Creamy Dreamy" .....

2 ulasan:

  1. hahaha..... ceh ceh ceh... mang aku jeles... pesal aku xikot ni.... huwaaaa

    nk creamy dreamy cpt... bak!!!

    BalasPadam
  2. g beli sndri...soh kakak angkat kamu beli...hahahaha

    BalasPadam