Khamis, 24 Februari 2011

Hari ni esok dan lusa...

Dari pagi sampai ke tengahari buzy wat keja...al-maklum lah bos ada kan...tapi tak pa saya suka ada keja..hehehehehe...(pelik kan)...bila teringat pasal bekfes pagi tadi saya lupa nak wish TQ kat si badak tu sebab dia dah tolong bayarkan duit Roti Bakar saya pagi tadi...saya tak suruh pon...tak pa2...ada lori ada bus, ada hari saya balas....tunggu k...

Malam tadi tak leh nak tido sangat...tak thu sebab apa...nak kata panas malm tadi dh cukup seksi dah pakai bju nk tido...kalau haus dah minum dh sebelum tido...urmmm nak peluk bantal tapi bantal tu dah leper dah kena peluk...masih tk tahu apa yang saya mahukan...last2 teringat esok (hari ni) gaji...OMGGG sonok sangat...dah terpikir dah nak beli apa esok........dalam berfikir2 tu lama2 saya rasa pandangna jadi gelap langsung terlelap...HUH jenuh lah gini...nak tidur kena pikir yang indah2 dlu bru boleh tidur....ADUHAIIII....

Aktiviti tok esok (hari jumaat)...tak thu lah....petang ni trasa sakit kepala...mungkin tadi mkan nasi free...lauk terlebih garam...eh ya ka????tah lah saya makan lauk ja tak makan nasi...eh apa sya cakap ni???pening sudahhh....(PITAM DH NI)....

Kejap lagi nak teman si badak turun beli nasi...sian dia kan,...sok sorang2..ada kawan tak mo teman....(sya lah tu)...tk palah nak uat cm mna...

Minggu ni nak g Wedding kakak angkat kat Broga dengan wedding sepupu tunang kat Melaka...yang tak syok nyer si tunang g dulu wedding tu hari sabtu nanti...sepupu dia dari Kedah datang ambik dia kat Seremban bawak balik Melaka...Sya dah jenuh merajuk dah...sebab nak g ngn dia wedding sepupu dia tu...tp dah sepupu dia yang kat Kedah tu nk datang ambik dia...SO saya asa nak merajuk lama2 jer...macam tak mo g ja wedding sedara dia tu...Ya lah sebab dia lg pentingkn sepupu dia...dia biarkan saya pergi wedding tu ngn family dia...GERAMMmmmmmm!!!!!!!!!!...Tak pa ada lori ada bus, ada hari saya balas,.....

Tadi plan nk beli kasut tapi beli baju...memang nk beli baju pon...saya terlupa nak beli hadiah kawin....macam mana nie???nak turun beli malas lah pulak....Hujan lebat giler ni...disertai guruh+kilat= Sama ja....hik3...eh apa kena mengena nk beli hadiah kawin kat mall bawah ni ngn hujan kt luar mall tu...heihhhhhh...pening sangat lah ni....

Byeeee.....

1 ulasan: