Khamis, 28 Julai 2011

Review :- Majlis Sambutan Hari Setiausaha JKR/KKR

Salam...dah lama tak membebel kan...hari ni saya nak membebel ja..sebab apa sebab banyak sangat cerita nak diceritakan...hari ni nak cerita tentang Majlis Sambutan Hari Setiausaha JKR/KKR 2011..ok aku penah join hari setiausaha jugak...tapi kat hotel...kelainan untuk kali ni sambutan hanya untuk s/u dari jkr/kkr ja..so boleh la berkenalan dengan mereka-mereka yang kita bercakap dalam talefon ja kan...hari ni lah kita akn bersua muka..tapi saya bukan da ramai s/u yang saya kenal pon...biasa-biasa jalah..sebab saya ni kan pemalu..hehehehe...

Untuk kali ni bertempat di Dewan Tan Sri Mahfuz Khalid di KKR sambutan ini diadakan...menu dia memang best lah...dapat pulak doorgift lagi...ya lah bayar pon RM 30.00 kan mestilah meriah...TQ Tuan Syed sebab belanja..hehehehe....makanan yang menarik perhatian ialah laksa johor dan apam polcadot...hehehe...

1st time saya makan laksa johor..sebelum ni saya makan laksa penang ja...memang kegemaran lah kan...penah jugak makan laksa Sarawak..tapi tak boleh nak in...laksa johor yang saya makan tu best lah jugak....

Lepas makan laksa johor saya makan nasi jugak...tapi memang tak boleh nak abes lah...yang peliknya badak tu, uishhh siap makankan udang aku lagi...dia memang kata dia lapar..tapi dia makan macam tok 2 orang..hahahaha jgn mrah badak....nama pon badak ek...

Ni gambar sebelum bertolak...naik kenderaan pejabat...ada acara untuk tukar hadiah taw...so yang saya pegang tu hadiah yang untuk ditukar lah..

Ni Syafikah, PA paling riuh dekat CKM ....pening kalau jumpa dia ni..cakap ekspress ja...masa ni dia baru ja 18 hari kawin...dah jadi puan ok...

Ni gambar kanak-kanak ribena....gmbar ni ok lagi lah...

Gambar yang ni sila tengok Badak tu...wat mata sepet ala-ala cina...
gambar yang seterusnya....

-

-

-

-

-

-

-

-

=

Saya sedang bersilat...tak sempat nk tukar position cik non dah ambik dah gambar saya...
tu yang jadi macam tu tu....

Ni antara PA senior kat JKR/KKR..sebenarnya ramai lagi..
tapi disebabkan saya ni pemalu dok diam ja lah kat tempat kan...

Ada jugak pertandiangan dress paling cantik...yang tak leh nak tahan tu mok cik yang menang...kalah semua anak-anak dara..hahahaha..tpi baju dia memang best..dan juga posing dia good, good jer....

Tu lah hadiah yang saya dapat..hehehe tpi best lah jugak...walaupun tak da artis tpi best...
eh ada lah artis...kak mek tu lah artis nyer..yang saya tahu..dia penah berlakon dalam cerita Pi Mai Pi Mai Tang Tu zaman dulu2..tak silap nama dia "Mek Zainab"...dulu dia keja kat RTM..urmmm tapi dia memang cantik dan bergaya..muka pon licin jer..tapi still ada kedut jugak..hehehehehe

Ok lah itu ja lah cerita saya...

BYE...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan