Isnin, 4 Julai 2011

Doa untuk mereka....


Kadang kiter jatuh tersungkur lemah tak bermaya dan tak mampu berdiri . Kiter rasa cam ini la penghujung nya . Kita putus harapan . Kita rasa semua org tak sayang kan kiter tak ingat kan kiter but kita patut bersyukur kadang ada org lain yg dapat memenuhi kekosongan kita yg dapat hulur kan tangan n papah kiter berjalan ...alhamdulillah kite masih ada suami / isteri , kaum keluarga tercinta , mereka2 yg sayang kan kiter dan para sahabat yg tak putus2 beri dorongan ..sebab kiter tak mampu hidup sendiri .......................renung renung kan ..

aku as a blogger doa untuk adik ipar kepada blogger moon...huh!!!...aku baca entry dia tentang adik ipar dia...Normawati...sedih ja rasa...aku tk sanggup nak lalui hidup macam tu.....walaupun dugaan tuhan tok kepada insan2 terpilih sahaja...sekurang-kurangnya setiap kita mengerang kesakit kita tu akan melupuskan dosa-dosa kecil...sob..sob...sob...aku pon berlinang air mata bila bace cerita nie.....

To abang Latif....sy baru ja tahu tentang cerita kak Norma ni hari ni...itu pon lepas saya bace antry dari kak nani model 80-an tu...bila saya bace saya rasa dpt rasa pahit yg abang rasa....

Abg Latif & kak Norma = baru setahun kawin...gembira bila kak norma mengandung..tpi last2 bila baby Rafiq dh lahir kak Norma sakit...Cancer otak...urmm brain tumor...huk3...tk sanggup nak cakap...tapi memang kesian....sekarang Rafiq kecik lagi...ishhh kesian dengna kak norma, abg latif ngn rafiq...seb baik ada ahli keluarga tersayang...

Pause jap.......sebak sangat......saya berharap dan berdoa moga kak norma cepat sembuh...abg latif kuat hadapi dugaan tuhan ni dan Rafiq jd baby yg baik k.....aminn...

Tak sanggup nk copy gmbr kak norma n abg latif n rafiq...doa ja mengiringi....saya sebagai saudara se islam akn sentiasa berdoa kak norma tabah dalm dugaan ni...insylah....


cimb

01070068677528

Noormawati Mohd Rasif

sesiap yang ingin menyumbang untuk kos perubatan kak norma dialu-aluakn...

Aku harap apa yg aku wat ni tak salah...aku cuma ingin membantu...ini saja yg dapat aku bantu...insylh dipermudahkan olehnya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan