Selasa, 19 Julai 2011

Hadiah....

Salam...antry kali ni kena update laju2 ni..hahahahaha...ya lah biar orang yang bace antry ni tersenyum lebar...well buzday saya tahun ni meriah dah gembira...disamping rakan-rakan disekeliling yang riang macam kanak-kanak ribena...huhuhu...terselit jugak hadiah dikiri-kanan saya...tapi tahun ni tak banyak saya dapat...kira pakai jari dapat 3 hadiah ja..ok lah tu dari tak da...saya pn dah gedang,....huhuhuhu...

ok lah hadiah pertama...

Kek n Puding...kek dia memang da beshhh...huhuhu..macam rasa nak lagi..hahahaha...

Ini yang teristimewa...mug gamabar sendiri...HUH...
sayang nak pakai simpan ja lah..buat kenangan...sukelikesukalike...

Ini hadiah pertama yang aku dapat...Lov it rite..huhuhuhu...
ni perli pon ada jugak ni...ngn hanbeg, kasut, makeup-set..oitt...nak kena dia ni...
sabar ja lah...tp meriah tgk gmbar sendri..huhuhu....anyway TQ...

asyik cakap pasal hadiah ja...tak tahu pon tuan yang bagi hadiah tu kan....

Nurul@cahaya cerdik@badak...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan