Khamis, 21 Julai 2011

Hadiah dari C.I.N.T.A...

Sila fokus kepada handfon yang berbalut pink tu k..

Salam....

Saya dapat hadiah dari tunang saya...
hehehehehe...
Sebenarnya hadiah ni dia beli dah lama dah...
dalam 3 minggu lepas...
so saya ni jenis tk suka saya cakap dengan dia...
bila dia tunjuk ja anset ni kat pasar malam...
saya rasa biasa ja, tak teruja pon...
sebab bagi saya memang lah perisian dia canggih...
tapi leceh lah pakai anset touch n sent ni...
sebab kena tengok skrin tu...
pastu bila nak touch tu kdg2 tersilap touch, tertouch lain...
dah nak kena padam...
kan susah..buang masa...
1 lagi kalau time drive tu mmg tk leh nk sent masage lah...
paling koman pon juz sent 'K' ja...
nak uat cam na...tengok pon tak boleh...kang accident plak kan...
so kena lah terima...
eh dah panjang cerita...
bila tunang saya tunjuk anset ni dan dia kata anset tu untuk saya...
ya lah cover dia warna pink kan...opcoz lah untuk pompuan...
terus ja saya kata saya tak nak...sebab leceh nak pakai...
so dia kata tak palah dia pakai ja sebab dia dah lego anset lama dia...
selama tu lah dia pakai...dlam 3 minggu...
bila time buzday saya ja bila saya tanya hadiah saya mana...
dia kata 'orang dah beli, bagi tak nak'......alamak!!!....
asal lah saya ni lembab sangat...mana saya tahu anset tu hadiah buzday saya...
lembabsssssssssss...hahahahaha...ok lah saya nk jaga hati dia...dan saya hargai apa yang dia bagi tu...
saya pkai lah anset saya, saya pakai anset ni...
Tapi saya sayang sangat "Aino Black" saya tu...
Tk apa lah..saya pakai ja lah Sony XPeria X8.....
Anyway saya berterima kasih kat dia jugak..
walaupun dia tak wishh...sebab dia kta dia malu nk wish...
tapi dia ingat dari sebelum buzday saya...
dan lagi 1 dia da tinggalkan RM 50.00 kat dashbord keta saya...
dia soh beli minyak wangi...hohohoohoho...
Berbaloi-baloi bila kata minyak wangi dah habis...
alohhh...gmbar minyak wangi tak ambik..nanti saya ambik k...hehehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan