Khamis, 21 Julai 2011

Hari terakhir dan telah berakhir...Kenangan Besama Pengarah Kanan

Ni gambar hari kedua Dato' Pengarah berpencen...dia juz datang opis tok kemas barang dia...hehehe so aku ngan kak siti memang dah plan nak ambik gambar dengan dia tok kali terakhir...lagipon kenagan aku pertama kali jadi seorang PA adalah aku menjadi PA dia..takott ooo masa tu tapi Dato' tetap cool...gambar ni macam sopan sikit...view bawah lagi...tengok apa terjadi..

Sebab terlampau bosan gambar tengak macam nak nyanyi lagu negara ku tu, aku pon naikan tangan dipinggang...dan 'Pose' gaya macam tu...

Dan sekali lagi, OK cameramen masa tu memang best...memang dia bagi aku posing betul2...ilang rasa sedih pemergian Dato'..hehehehee..Peace....VVVV...tapi neney pon angkat peace jugak...oittt....tiruuuuuu....

Ni gambar sebelum...simbolik masa hari terakhir Dato' Jadi Pengarah Kanan CKM sebelum dia berpencen..

bergambar kenangan bersama mereka yang teratas..hehehee

ha ni gambar exclusive bersama orang kuat yang menjaya kan majlis sepanjang minggu tu....bos bersama puteri-puteri dia...

Gambar kenangan bersama Dato'..aku akan simpan sebagai kenangan selama aku jadi PA ni...so lepas ni kalau aku bertukar ka, bos bertukar ka atau berpencen ka...aku nk abadikan gmbar dengan bos aku tu..hehehehe...

Masa aku first jadi PA aku dipostkan ke CKm ni lah...jadi PA Dato'...memang masa tu PA dia tak da...bertukar ke tempat lain...jaga pengarah Kanan ni bukan senang taw..susah sangat..aku masa tu takut giler...nak jawab telefon..bila orang coll mesti tanya benda yang kita tak thu...pastu kena rekod surat...keluar masuk...memang masa tu orang kata memang tak penah nampak aku senyum..sebab tunduk ja buat keja rekod surat tu..hahahahaha..tapi kejap ja jaga dato ni...aku tukar ngn kak siti jaga timbalan pengarah pulak masa tu...tp stil ambik thu hal dato' sebab kalau kak siti tak da aku kena ganti...kalau telefon bunyi ja aku berlari g tempat kak siti nak jawab talefon...bilik sebelah2 ja...hehehehehe..tp tu kenangan aku dan akan jadi pengalaman selama aku jadi PA nanti...

Dan lastly :

Dato da bagi aku something masa buzday aku tu...kebetulan buzday aku dengan dato' selang sehari ja...

D : ni untuk awak....

U : Eh apa ni tok, buat susah2 ja...ni kena balas balik ni...

D : eh tak payah balas...ambik lah ni...

masa tu Kak siti ada jugak,...dia tengok berapi ja kan..hahahahaha

U : terima kasih dato'..saya nak mintak maaf kalau saya da wat salah masa saya jaga dato' dulu....ya lah saya jaga dato' 2 minggu ja...mungkin ada salah silap saya....

Dato tengok aku dan tersenyum...pastu dia geleng kepala tanpa kata apa...korang tahu tak sebab apa???
Sebab dia tengok air mata aku dah bergenang...dan kelopak mata aku bertukar warna merah...dan mata aku berkaca.....OMG!!...cam na leh nk mengis....terus aku kata terima kasih dan berlalu pergi...tapi...MALU oooooo...termenangis dengan bos sendri...sebab apa aku menagis aku pon tak thu...sebak kot bila bercakap macam tu...lagi pon terharu sebab dia bagi hadiah tok aku...hehehehe....

apa-apapun terima kasih tak terhingga buat Dato'...hehehehehehehe...hadiah tu masih belum digunakan...sayang nak guna...simpan jer.....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan