Selasa, 12 Julai 2011

Majlis Persaraan CKM

Salam...ini lah antara majlis yang buat Unit aku tak leh dok diam....dan aku bila nak makan ja tercekik...sebab apa??sebab majlis ni nak dibuat sesempurna yang mungkin...HUH!!!....mengeluh pulak...tapi alhamdulilah...berjalan dengan lancar...aku pon dah buat sebaik yang mungkin.....

Ni gambar sebelum majlis...keja aku sebelum majlis cari hadiah, masa majlis bagi hadiah dan selepas majlis = penat...makn pon kurang....

...ni pon gambar sebelum majlis....

Ni gambar semasa majlis...huhuhuhu...aku duduk kat depan k...seronok jugak duduk kat dalam ni...sebab apa yang terjadi kita semua tahu...tak da lah tertanya2kan....dok depan eh....

Ni masa tunggu mereka yang dirai...hahahaha...kelam kabut sikit masa ni...tengah jalan diaorg panggil soh posing...ha tu yang jadi gitu tu....

Aku tahu dh siapa yang ambik gambr ni...suka ambik gmbar belakang aku...
macam mok cik dah aku tengok...

ini gambar paling first sekali...diaorg soh posing sambil bejalan..mamat belakang aku tu sempat jugak nak senyumkan...al-maklumlah gigi tak tersusun..senyum tanpa gigi...

ha ni gambar bos aku...dia kata tak da pon gmbar aku ngn dia...ha yg 2 org tu nyibuk ja...

ni gambar last....gambar semasa majlis...

byee Dato'...
bye pn. aziah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan