Khamis, 12 Julai 2012

MC

Hari selasa hari tu rasa sakit perut sesangat k..sesangat-sangat dah...tak tahan lagi...menggigil ja rasa badan..last-last time rehat ja aku mentido dalam bilik sembahyang tu...tido tak ingat dunia lah aku time tu..sesedor ja dah pukul 2.15 ptg...dah lah ri tu jaga tempat pegarah...kelam kabut aku bangun...alkisahnya si perut buaya dan si penjanji gemuk sesama tu tiada...pagi tu aku makan biskut jer...tapi bukn sebab aku lapar ka apa sakit perus...sebab PMS lorhhh...senang citer senggugut....dh lama tak sakit gini...menggigil...hari tu aku coundown time..bila lah nk pukul 5 ptg...nak balik umh...aku coll Mr. White cakap yang aku tak dapat nk tolong dia hari tu...tapi dia cuma mintak datang kejap ja...so aku ni kan isteri misali..merangkap geng2 isteri solehah...g lah jugak tolong dia kejap...aku tak tahan aku choww balik...smpai rumah aku wat keja sikit pastu bebaring...cari minyak panas sapu kt perut...


Time ni nak memanja dengan laki aku...dia masak malam tu...kesudahanya makan pukul 11.30 malam...aku??selera tinggi ja nak makan..tengok dia makan sedap ja aku pon rembat lah..sedap jugak ayam masak kicap tu..tapi yang pelik Mr.White masak ayam tu dia goreng dengan tepung macam KFC tu...ha pelik kan?..pastu ayam tu masak kicap...boleh tahan lah sedap....


Pagi tu nak g keja aku rasa perut lain macam...apasal lah cik BLODD ni keluar bnyak sangat...aku mula lah nak negatif...aku gugur ka?aishhh simpang malaikat 44 kan macam tu...tp ikotkan hari memang time aku PMS...aku masage bos, masage cc cakap aku MC...aku nk g klinik....aku citer kat doktor adalah cirita tentang hal-hal orang dah kawin ni...n one of that cite tentang napa aku blom ada baby lagi...doktor tu  cakap 1 month until 1 year utk couple yg baru kawin its normal...ok aku faham...tapi aku berharap...tentang cik blood keluar banyak pagi tadi aku tak citer...kang kelaut pulak jadinya...oklah ambik ubat semua...last2 kena RM61.00...aku kan kedekut...tapi kali ni aku puas ati...ubat 2 3 4 jenis aku dapat...MC lagi...n yang paling penting doktor roslina tu bila dia cakap aku senang nak paham...n friendly sesangat....cakap pon kelakar ja...klinik yang aku pergi ni namanya Klinik Mediha...kat dataran senawang...ngam2 dekat dengan trafic light tu... pastu aku balik rumah terus jahit manik...masa tu sakit dah kurang lah....


menjalani kehidupan macam biasa....sekarang nie tiap2 malam mesti aku sedih...Mr. White eah paham sangat dah...

2 ulasan:

  1. erm..akak suka gak bace2 ms before nk kawin ni..
    akak skang tgh sakit perut nak gila.. doktor ckp benda sama. baru kawin, perubahan hormon..tp, xpela dik. enjoy ur time..honeymoon puas2... :)

    BalasPadam
  2. hehehe...kak roz bru lagi tu..hope kak ros dpt bby cecepat yek..hehehe...sy blm ada rezki lg...msh dlm mod honeymon..

    BalasPadam