Jumaat, 29 Jun 2012

Ferragamo Incanto Bloom Nak niee..



Dah 2 3 kali dok bau minyak wangi ni...dah jatuh cinta dah...tapi kan biasalah minyak wangi highclas ni bukan nya murah...tapi mahal nak mampus...aku terpikir  nak beli sebab bau dia aku suka...tapikan...macam pikir 2 kali lah nak beli...RM 169.00 percuma body lotion...harga sebenar RM 261.00 untuk 50ml...so dia buat promosi..aku nak sangat...tnya kat Mr.White dia kata beli lah...tapi kan?hah pikir lagi...duit tu ada...tapi sebab jumlah nye tu besar sangat...aku takot lah nk beli...pikir masa depan kalau2 terdesak nak pakai duit atlest ada duit kan2...aku cube positifkan diri...RM 169.00 tu murah ja...ko keja pergi pagi balik malam...gaji tu beli lah something yang boleh buat hadiah tok diri sendiri...kan3...tapi bila pikir yang negatif pulak...RM 169.00 tu dengan roadtax + insuran kereta lagi MATI hari ni...pastu dengan nak puasa lagi bulan depan....banyak nak pakai duit...kalau terdesak2 boleh jugak nak pakai duit tu...haisshhh aku bingung lah.... 

Sebelum ni aku pakai midniterose dari Lancome...aku suka bau dia...masa beli ni pon tutup mata..beli pon sebab ada duit lebih masuk...Alhamdulilah.tambahan pulak masa tu nak buat hantaran kawin kan....tapi kan MR.White tak suka bau dia...dia kata bau dia tengit...dasar hidung bau minyak hattar kan gitu lah..hahaha sedap ja ko ngata laki ko kan...hahaha...tapi memang laki aku suka bau lembut2 sikit...macam vanilla tu...dia suka lah bau macam tu..aku suka jugak tapi sejak 2 3 menjak ni ja suka bau yang storng2 ni...
 
 Tak pa lah aku simpan ja Incanto Bloom Feragamo ni dalam blog ni...biar blog aku ja yang pakai...sedih ja kan...mana lah tahu ada readers yang bace, pastu nak hadiah kan tok hari jadi aku kan bulan depan...hahaha rezeki tuhan yang bagi..so aku lupakan lah niat  nak beli minyak wangi ni...bukan rezki aku nk beli tok kali ni...lain kali insyallah...ada hati jugak nak beli.....doa-doakan yek...





2 ulasan:

  1. erk ade ke yg gred triple a pepium ni ek...kot ade leyh wat jadik adiah...kihkihkih~

    BalasPadam
  2. salam...saya ada menjual perfume ori reject...semua perfume original tapi tiada kotak...harga mampu milik dalam rm100 lebih sahaja utk 100ml...leh tgk kat fb sweet perfumes

    BalasPadam