Jumaat, 22 Jun 2012

OH LELAKI - Kau memang hebat

Salam....hari pertama aku menaip sejak balik dari kursus...
sungguh susah kalau bini orang 'outstation' macam aku ni...
kena pikir 2 3 kali nak 'out' dari rumah...
pikir laki aku nk makan pa?
pikir laki aku tido macam mana?
pikir laki aku buat apa time aku kat sini?
pkir laki aku mandi ka idak?..ha tu melampau...macam budak2 kan...
tapi obiusly lah kan bila kau dah outstation luar dari rumah tu kan...
memang pikiran aku tak berapa nak tenteram lah....
badan ja kat sini hati ni kat rumah...
ini semua akibat Kursus Pengurusan Rekod dan Fail dekat Teluk Batik Resot....
DAMMMM..... ...kenapa aku cakap macam ni...
HUH bagi aku buang masa jek...
FULLY boring OK...ini bukan gosip ini kenyataan...
aku rasa ilmu FAIL dan REKOD tu aku dapat sikit ja...
30% kot...70% melayang...sebab penceramah dia tak menarik minat aku nak mendengar...
aku siap boleh main game lagi..."angry bird"...
yes main game..tahap boring terlampau...choiiii btul...
tu yang aku asyik teringat kat rumah ja tu...ingat kat suami lah no 1...
hahahahahaha....
Bila balik rumah satu hal...fening makcik tengok rumah orang bujang yang dah kawin ni tinggal...
Kt dapur....kulit telur, plastik magie, kuali terkangkang jek,...pinggan hurmm usah cakap...penuh sinki...sapa nak basuh???aku jugak....
ruang tamu : bantal tas lantai, toto tak lipat, kusyen tak tersusun, baju sidai ja atas kusyen...2 3 cawan tas cofee table....siapa nak kemas? aku jugak....
dalam bilik tidur : aku sedih...comferter cerca merba...bantal tak tersusun, paling best selimut tak lipat...YES itu laki aku...dan seluar jeans campak ja atas katil..siapa nak kemas?HAKU jugak...
MOTIF : Mogok lah tu kena tinggal 3 hari...OH LELAKI..kau memang hebat menyepah....aku sabar ja... isteri misali....terus ambik air sembahyang...jamak terus aku....

Motif :  mood 3 bulan nikah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan