Khamis, 13 Januari 2011

Salam Part 3.....

Sweet 24....
Sekarang umor aku dah 24 tahun..
Tahun depan unor saya adalah 25 tahun..
Tahun depan lagi satu umor saya ialah 26 tahun...
saya rasa diri saya terlalu dewasa sekarang ni...
tetapi kematangan fikiran saya seperti budak2 lagi...
kenapa eh???
Kalau dulu masa sekolah tak sabar nak umor dalam stage macam ni....24-25 ni...
tapi sekarang ni rasa macam tak caye pulak saya telah berumor sperti ini....
Kalau dulu selalu kata umor 25 tahun ja nak kawin...
tp sekarang saya rasa macam cepat lah pulak...
Jodoh kot na....
Ikot ja lah....Tapi leh tk nak tanya soalan cikit?...
Boleh tak saya nak kawin tahun depan ja...Urmm masa tu umor saya 25 tahun...
saya leh wat awal tahun tu...takda lah rasa macam budak2 lagi...kadang2 saya rasa macam tak sedia lah nk kawin lagi...asa macam bru ja lahir semalam...leh tak???badak kamu mesti marah aku kan, kamu mesti nak soh aku kawin cepat kan...ishhhh...Aku buntu...
Fening lah.....
Tolonggggg.....

(Maafkn saya kerna penulisan saya untuk kali ini adalah berterabur amat sangat kerna perasaan dan fikiran ini tengah kacau bilau)...sila baca dengan faham...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan