Isnin, 31 Januari 2011

My new Family....

Tengah syok2 lepak ri Sabtu teringat kat adik ipar pulak...ya lah tengah2 boring tengok tV tu tak da teman untuk berbicara pastu trus ja tanya makngah berkaitan adik ipar aku...hehehehe..adik tunang aku yang ke-5....makngah pon apa lagi terus ja col dia kan...so dia pun cuti ri tu...so aku pon wat lah charity nak jemput dia lepak rumah makngah sekali...sebab ri Ahad tu dia keja petang...dalam keadaan hujan tu aku pon datang lah jemput dia kat KPJ Tawakal Jalan Pahang...Pakngah sebagai penunjuk jalan, makngah sebagai co-pilot sebelah aku..

Dah sampai ja KPJ terus col adik aku tu..dia pon turun dari asrama dia bila dah bawak balik rumah ja...paham2 ja lah...lepas makan aku naik semayang...dia pon ikot jugak...pastu kitaorg berperam lah dalam bilik tu dok 2 orang...Buat ketupat lah tentang tunang aku tu...tentang family dia, tentang adik2 ipar aku yang lain...huhuhu...So bila aku dah tahu sume citer ni macam2 lah aku pikir..hehehehe...tapi ada jugak yang aku tak puas ati tentang perangai buruk tunang aku..hahaha dia tipu aku...sakit nyer hati..walaupun perkara tu dah lepas tapi aku tetap sakit ati..sebab dia tipu aku dan tk jujur dengan aku...terhiris-hiris dan terobek-robek hati aku ni....arhhhggghhhh tk mo ingat dah..nanti wat gaduh ja nanti....

Sedar tak sedar aku tengok jam dah kol 10.30 malam..uiii ai...lame giler kitaorang borak2...kesian kat mak ngah....sorang2 tengok TV..tapi lepas sembahyang tu kitaorang sambung lagi citer...sebab ada lagi citer yang tidak disampaikan dan ada lagi perkara yang aku nak tahu...sedar2 ja dah kol 11.00 terus ja aku cakap dengan adik aku tu kita turun tengok TV...kesian kat makngah kat bawah...Dia pon baru tersedar yang makngah sorang2 kat bawah...adoiii aii......

Begitulah akhir cerita dia...ni baru dengar cerita adik ipar aku yang sorang ni, belum lagi dengar cerita yang 2 orang tu lagi....nak2 plak yang rapat dengan aku tu...seb baik jauh ja dia kat Aceh, Indonesia, blajar kat sana....kalau tak dah lame dok borak sama2 dah...
hehehehe........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan