Sabtu, 22 Januari 2011

Dia : My kawan....

Dia 'Uzair Zain'


Saya bangga ada kawan macam dia...walaupun dia bukan rapat dengan saya tapi bila dia dah jadi 'dia' dalam hidup dia ....saya bangga sangat..."ada jugak kawan saya gini ek"....
Saya kenal dia masa dekat PLKN Kem Ayer Keroh dulu....Saya bukan satu company dengan dia...dia company 'Alfa' saya company 'Delta'...apa yang saya ingat dia ni dulu agak berisi sikit...dan dia juga agak lembut...tapi bukan lembut mcam 'nyah' tu tapi perwatakan dia lembut...eh jangan salah faham dia rapat dengan perempuan..tapi kawan dia lelaki lah...(korang faham tak, kalau tk faham, cuba fahamkan sendiri k)
....

Kalau korang ingat lepas raye ri tu kitaorg ada wat reunion untuk bekas pelatih PLKN untuk kumpulan 3 Siri 2/2005 kan..so bila kitaorang dah jumpa ni kitaorang dah kenal balik lah kan...tapi ada jugak yang saya tak ingat dah...puas lah diaorg kenalkan tapi tentang kawan saya sorg ni memang saya trus teringat bila diaorang sebut ja nama dia...."Uzair Zain"...ha memang siyes saya ingt dia sesangat...tapi bila saya buka FB dan cuba tengok dia dengan lebih dekat...Masyallah...Allah swt tu maha besar kan...dia TOTALLY berubah...saya masih lagi dapat bayangkan dia masa kat PLKN dulu dan beza kan dia dengan yang sekarang ni...memang bagai langit dan bumi...andaian ni bukanlah teruk sangat tapi perbezaan antara PLKN tahun 2005 dan life dia sekarang tahun 2010 ni memang banyak beza.....

Walaupun saya tak berapa kenal dengan dia tapi dari gambar2 dia memang menunjukkan diri dia kan...sekarang ni dia masih study lagi kat ASWARA....dia juga model sambilan dan juga penulis cerpen....HUH!!!! tidak ku sangka...jom kita tengok dia....



Masa pelancaran untuk projek cerpen dia...May Allah bless u Uzair...
'sampai mati' by CD...Limited to 100 copies only...


Mungkin dia ni penyanyi jugak kot...

Yang ni terbaru...aku tk berapa nak paham tapi dia da invite aku tok datang dalam Group PLKN kitaorg....

Ni gambar dia jadi 'Part Time Model'...awesome...

kalau teringat balik memory PLKN dulu Uzair ni cepat friendly n kadang2 dia diam jer...dr jauh lagi dah nmpak dia datang lengang lengok ja jalan...kan saya kata dulu perwatakan dia lembut tapi sekarang dia dah jadi lelaki sejati....Kalau nak tahu more tentang Uzair Zain ni g kat FB dia...'Uzair Zain'
Uzair saya doakn awak berjaya dalam karier awk k.....


Nota kaki : urmm dia dh dpat dri dia, saya nk jadi apa eh???


Tiada ulasan:

Catat Ulasan