Jumaat, 21 Januari 2011

Hitam aTaU Putih????


Kalau korang tengok pon mesti korang dah tahu kan ni sume kisah makan....ha memang mewah dengan makan..pastu badan macam tong drum...hahaha bukanya ku katakan engkau tapi aku katakan diriku sendiri..hehehehehe....


Saya cuma nak bagi tahu saya betoi2 mishhhh cecangat dengan minah 3 orang ni...eh saya pon missshh diri saya sendiri sebab tiada orang nak mishhhh saye.....betoi lah bila asa dah jauh dengan diaorang ni rasa lain jerk...kengkadang rerasa nak ja rumah diaorang tapi disebab kan perasaan malas dan tidak mahu mengganggu tu lah membuatkan aku saya melupakan hasrat itu..heheheh...gambar kat atas ni masa kitaorang meroyan nak pergi makan chiken chop ritu...hari jumaat lepas...walaupun kami dititis hujan kami tetap pergi jua...sebab kekuatan ataupun aura yang ada sesama kami itulah membuatkan kami bersama...hehehe lagipon si Ecah yang gmbr dia pkai jaket ngn tangan diatas itu seperti POYO itu jarang sekali dapat bersama kami...dari dulu sehingga sekarang...hahaha (ecah jgn mrah nanti cepat tua)....

Masa kat sini lah diorang ni cerita tentang sitkom 'OH YEHh...'..jangan tersalah pikir pulak dengan perkataan itu...sitkom ni adalah sitkom lawak terbitan ASTRO....so memang kelakar diaorag kata...tapi aku tak leh nk ajuk balik lah apa yang diaorang kata tu.....ishh kalau soh Ecah buat balik mesti kompom jadi.....

Citer tentang Ecah ja meh sini kita citer tentang Kak Liza pulak......Gambar yang Tengah2 tu yang macam tengah bercakap tu...sebab dia macam tengah bercakap lah gmbr tu terhenti...hahahahaha......Masa dia mula-mula masuk rumah kitaorang dulu, tak silap masa tu bulan 3 kot...masa tu saya tak thu...so bila tahu ja saya pon ok ja lah...urmmm bila dah kenal suma dia memang ok...dia 1 ja saya tengok...ni bukan bodek nak memuji k tapi tak lokek dek puji...itu lah saya..hahaha eh nak cite tentang Kak Liza ni....Dia ni saya tengok bila dia beli sumthing kat rumah tu dia memang tak kisah lah kalau saya ambik barang yang dia beli tu..tak kisah lah pa pun...urmmm telur ka, cili ka, yang paling saya nampak ialah Bihun PAMA..dulu saya jarang nk makan kt luar...balik keja lapar ja tengok da bihun PAMA tu...saya pun ambik ja lah makan..tapi bila saya beli sebagai ganti dia tak makan pon...memang saya tk cakap tp mungkin prinsip dia gitu...(Kak liza kalau bace ni jangan marah k)...

Tibe2 rasa rindu dengan diaorg ni...bila lagi nk gthering same2???...nti kita g mkn chiken chop lagik yek??tapi jgn hujan lagi...kalau hujan jugak...kita redah bersama2...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan