Rabu, 16 Mei 2012

Reviuw : MUA

Salam.....
Mood aku sekarang ni masih lagi nak cerita tentang majlis aku..ya lah walaupun hari ni genap 2 bulan aku berkahwin tapi aku masih  belum berkesempatan nak cerita tentang majlis aku...hari ni aku nak cerita tentang MUA aku...actully aku tak penah kenal MUA aku siapa pon...malah tak nak ambik tahu...walaupun aku tahu MUA ni lah yang agak penting  jugak bila majlis...ya lah dia yang akan makeup kita nanti...cntik ka, hodoh ka semua kat tangan MUA ni...aku sebenarnya malas nak memilih sangat...janji ada sudah lah...aku serahkan bulat-bulat kat abang ikmal (vendor majlis perkahwinan aku)...dia yang setel dan cari semuanya..aku tunggu dan lihat jer...berbalik balik tentang MUA ni...dia mmg perempuan lah..aku dah sound abg ikmal awal2 lagi...aku tak nak org yang selain berjantina perempuan tulen yang makeup aku...diapon paham ngn kehendak aku...nama MUA aku ni Dila...kenal masa dia nk makeup aku..ya lah..aku tk penah jumpa dia pon...dila makeup aku dari majlis Nikah sampai ke majlis bertandang...jom tengok gambar..

MUA NIKAH.....

 Ni lah MUA aku...nampak belakang ja lah yek...tak da gambar ngn dia pon...sian ko dila..

 Ni gambar tengah siap2...acece tgk lah gambar....masa nikah ni aku rasa makeup aku macam lain...ya lah rasa macam pengantin baru kan..tu yang lain tu...siap tanya lagi ngan kawan2 tentang makeup aku...diaorg mesti kata cantik punya...HUH...lega aku...sebab aku rasa macam muka aku ni lebam ja tapi bila tgok dalam gambar...Owhhh cantiknya makeup...

 Ni makeup masa malam berinai...aku honesly ckp memang tak suka makeup masa pakai songket ni...nampk aku lagi tembam dan bagi aku makeup terover sangat...ni gambar kecik ni...kalau gambar besar lagi lah tak cantik tengok..mungkin sebab MUA aku juz touchup jer dari makeup aku masa akad nikah tu je...so tu yang nampak macam terover...


 Dua-dua gambar ni sama ja makeup dia...i loike ok makeup time ni...ni time tukar-tukar baju persalinan...


 
 NI gambar masa mengumpat..hahaha MUA orang yang sama...makeup cantik kan...aku suker ja makeup dia...semua ok...masa hari langsung belah aku..

Yeayy ni lah gambar waktu bertandang/sambut menantu...baru sekeping ni ja aku upload dalam blog aku ni...nti da masa aku upload lagi...Makeup cantik sangat...aku suka...

Overall semua  makeup aku masa majlis aku suka...dan bersyukurlah sebab aku tak ambik tahu apa-apa pun tentang siapa yang nak makeup aku, org nyer macam mana, makeup dia macam mana...jujur aku kata aku jumpa dila  masa dia datang rumah aku masa nak makeup time nikah tu...tu lah first jumpa...no contact pon tak da masa tu...last2 dila makeupp aku cantik..tak kelerlaluan sangat tu yg aku bsyukur sgt tu..kalau korang nak cuba makeup boleh contact aku...heehe Diela i promote u ni...10% k..heheheheehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan