Selasa, 29 Mei 2012

Review : Bertandang


Salam...dah lama tak update...aku rasa aku lah antara blogger yang selalu biar blog diaorang bersawang tu...aku pon tak tahu lah aku diranking no. berapa biarkan blog bersawang...ok lah hari ni aku nk riview gambar resepsi belah lelaki pulok...tema biru + Purple...

 First - ha mestilah posing dulu kan...ni gambar masa nak gerak tu...mereka berdua ni mesti ada..ha cuba tgk makcik pegang bakul tu..hik3...

Masa ni dah dup dap dup dap dah ni..ya lah orang dah lah ramai...semua tgk aku tgah jalan...maunyer tak takot...memang rasa nak patah balik ja...ada pulak  budak menegur bunga yang aku pegang tu...ok lah....bunga budak2 suke kan...hehehehe...


Sampai ja kena tgok org bersilat dulu...aku dgan laki aku siap mengumpat lagi...yo lah paneh2 ni soh pulak org berjomur  macam sotong...
 
 ha tu dia both soya dan taufufa...bertambah sedap dan manis sebab anak dara yang jaga....woha!..
 
  
Ni time makan...asal lah laki aku tutup mata tu...
 
 Dayang2....

 Ni hasil selepas 2 hari bernikah...ye ker???ahaks...

Information :

1.  Masa bertandang ni memang aku rasa penat sangat...masa tengah di make-up aku boleh tido..sebab terlampau penat...memang aku terasa lemah sesangat...cuba bayangkan 3 hari aku kena make-up jer...siyes aku kata selama 3 hari tu aku tak makan apa2...cuma minum ja..sebab rasa haus nak minum...rasa lapar langsung tak da...
2.  Belah lelaki ni tak da pelamin...yang ada pon pelamin mini jer...itu pon diaorg sepupu sepapat yang buat sendiri...
3.  Masa nak g umah lelaki ni memang dah lambat sesangat...pukul 2 baru sampai umah lelaki..sebab tunggu pak andam bwak baju tok lelaki...veil aku pon takda masa tu...so sebab tu lah lambat...
4.  Tetamu ramai tetapi laki aku tk sempat nak jumpa kawan2 dia yang datang tu...lepas ja kitaorg smpai,...kawan2 dia dah tgk aku ngn laki aku trus ja diaorg chaw balik..ya lah dah pkul 2.30 jugak kan...tk kan nk tunggu perantin makan lagi...
5. yang tak best malam tu aku kena basuh periuk ngn laki aku... 1 2 buah periuk ok lagi der...ni 8 buah periuk ok kena basuh...ok memang penat dan memenatkan...

Buat masa ni, ini jalah yang aku boleh nak riview..sebenarnya banyak benda yang aku nk cerita...tunggu 1 1 ok..tp aku tk janji....

chaw dulu...byeeee

4 ulasan: